Direktlänk till inlägg 3 september 2017

Att räcka till.....

Av Ann-Marie - 3 september 2017 20:47

Ibland, nej faktiskt för det mesta egentligen, så tycker jag inte att jag riktigt räcker till som föräldrar. Känns som om jag inte har nåt att tillföra. Får för mig att barnen på nåt sätt vill nå fram till mig, men att jag inte ser eller har förmågan att finnas/räcka till. Mina barn är stora och de har båda flyttat hemifrån. Men när de har varit hemma så känner jag alltid att de går därifrån och känner sig osedd. Varför känner jag så? Jag har iofs i hela mitt liv haft väldigt svårt att visa känslor, är en otroligt introvert människa och det har jag alltid mått dåligt över, men alltid varit helt oförmögen att göra nåt åt. Är ju sån jag är, men jag kan inte acceptera det. Känner mig bara usel ?. Hur ska man göra för att bli en bättre mamma? Jag känner mig alltid så otillräcklig. Det blir bara jobbigare och jobbigare, det känns som om mina barn blir bara mer och mer besviken på mig. Jag vet att det förmodligen bara sitter i mitt huvud, men det räcker för att göra mig ledsen och stressad. ??

Dålig dag idag. Lägger mig och sover, kanske känns det bättre imorrn ......

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Marie - 28 december 2017 09:49

Sheldon var förväntansfull inför julen. Kanske det kunde finnas en liten godbit till honom också bland alla julklappar     Bullbak blev det också. Trots att mannen i huset tyckte det var onödigt eftersom vi inte äter fikabröd. Men jag tycke...

Av Ann-Marie - 28 december 2017 08:18

Ibland när jag går och funderar på nåt eller om nåt händer så kommer alltid tanken upp om att, "det här måste jag skriva i bloggen". Men lika snabbt kommer även tanken på att varför vill jag det? Jo för mig är det dels att skriva av sig lite, men f...

Av Ann-Marie - 23 november 2017 13:33


          Åh vad jag skulle vilja gå ner några kilon. Inte så himla många, men några iallafall. Men allvarligt, hur kan det vara så svårt, eller vad gör jag för fel?? Jag rör mig relativt mycket, har ett otroligt tungt och rörligt jobb. Cyklar t...

Av Ann-Marie - 11 november 2017 10:32

Nu när höstmörkret har kommit så sitter jag gärna i soffhörnet med mina stickor. Här är några exempel på mina alster som kommit till under höstmörkret ? Strumpor och mössa kommer att behövas i vinter En liten babysommarklänning som ska bli en pres...

Av Ann-Marie - 25 oktober 2017 10:25

Ja det börjar jag att fråga mig själv mer och mer. Jag gillar inte närhet. Så illa är det. Hur mycket jag än tycker om, ja t.om älskar en person, så är jag så sjukt obekväm när det gäller närhet. Varför är jag så?? Jag hatar att vara sån, föraktar...

Presentation


This is me

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards