Alla inlägg under augusti 2017

Av Ann-Marie - 31 augusti 2017 16:23

...... Den blev rätt bra ändå, järbosockan. Bara en kvar då ??

Av Ann-Marie - 30 augusti 2017 12:42

Nån som stickat järbosockan nångång? Nu har jag kämpat med denna jäkla strumpa i en evighet känns det som, men.......modellen på sockan (strumpan) känns konstig. Den blir ju så sjukt trång nere vid foten och över vaden, men däremot stor som ett hus upptill. Vad gör jag för fel???? Så fort jag försöker mig på nåt mer avancerat så blir det bara pannkaka. Jag kan tydligen inte utvecklas när det gäller det där med stickning och virkning ?

Av Ann-Marie - 17 augusti 2017 17:33

......äntligen en hel natts sömn, efter 5 dygn utan sömn, så händer det plötsligt. Vaknade bara en gång och det har inte hänt på mycket länge kan jag säga, även MED piller. Åhh jag hoppas hoppas det håller i sig nu, så det inte bara var pga total urmattning....fortsättning följer.......

Av Ann-Marie - 16 augusti 2017 18:33

...... men inte fan går det lättare att sova. Känns som om jag inte sovit ordentligt på evigheter nu. Det är jobbigt, men jag vägrar att ge upp, nån gång måste det väl vända. Alla andra kan ju sova utan piller, så varför inte jag
..?

Jag kämpar vidare..... fortsättning följer ??

Av Ann-Marie - 15 augusti 2017 19:14

....blev resultatet under fjärde natten utan piller. Sjukt jobbig natt och jag börjar bli rejält trött nu. Men pga alla dessa konstiga symptom så blir jag mer och mer övertygad och taggad, fatta vilket skit jag fått i mig under alla dessa år. Inte nyttigt, inte nyttigt alls, så jag kämpar vidare. Snart så är jag fri från detta..... hoppas jag ?

Fortsättning följer ........

Av Ann-Marie - 14 augusti 2017 17:50

.......skulle det förstås inte vara. Vilken skitnatt!! Tog evigheter att somna, eller jag är osäker på om jag över huvudtaget gjorde det. Dvalade väl in lite då och då kanske. Också dessa svettningar.... Jag hoppas att det beror på avsaknaden av piller, det kan iofs bero på åldern också, kanske har jag även blivit en klimakteriekossa.
Men jag ger inte upp. Inga mer piller för mig nu!!!!!
Fortsättning följer....... :-)

Av Ann-Marie - 13 augusti 2017 15:35

Andra natten utan piller. Tog nog 3 timmar innan jag somnade, men när jag väl somnat så sov jag rätt hyfsat, förutom att jag svettades som en galning. Det var inte ens varmt i rummet. Två fönster öppna med korsdrag så jag antar att det är nån sorts abstinensbesvär. Men jag tycker ändå det går bättre än vad jag trodde, så snart är pillerknaprande ett minne blott..... :-)
Heja mig ?

Av Ann-Marie - 12 augusti 2017 10:46

....utan piller. Har väl sovit sådär, lite bättre än jag trodde ändå. Sömnen blir lite ytlig, lite som när man har feber. Jag har vaknat tusen gånger känns det som, men man kan väl inte förvänta sig nåt annat efter år av piller knaprande.
Nu är det bara att hålla i ...... fortsättning följer

Presentation


This is me

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards