Alla inlägg den 15 maj 2017

Av Ann-Marie - 15 maj 2017 10:50

     

              

Min fina hund   



Vissa dagar känner man sig riktigt nöjd med sig själv. Denna helgen har varit en sån helg där jag får lov att klappa mig själv på axeln och säga "bra jobbat!!"
Tog cykelpremiären i lördags, 1,7 mil blev det, följde därefter upp detta med en 6 km lång promenad med hunden. Det var faktiskt rätt bra väder här i lördags, lite mer värme än det har varit tidigare denna våren (det snöade rejält bara förra veckan). Men i lördags kom temperaturen iallafall upp till hela 10 grader, inte så mycket att skryta om iofs, men man får bara glad för det lilla. T.om lite sol fick vi också.
Igår söndag tänkte jag att jag kör lite cykling idag med, nu när jag ändå kommit igång. Det blev hela 1,9 mil denna tur (duktiga jag !). Men j....lar vad ont i röven jag hade efter turen på lördagen. De första kilometrarna kunde jag knappt luta rumpan mot sadeln, men det gick till sig efter en stund.
Så nu ska jag försöka hålla kvar denna känsla av att vara nöjd, en stund till iallafall :-)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


This is me

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards